Hjelp og kontakt

Søknadsfristen for mars, april og mai var 31. juli. Du kan ikke sende inn nye søknader for disse månedene. Du kan fortsatt endre tidligere innsendte søknader.

Søknader for juni og juli kan sendes inn fra midten av august.

Finn ut hvordan du kontakter oss hvis du har spørsmål.

Finn svar på kompensasjonsordning.no

Mange lurer på dette:

Hvis du ikke finner svar eller lurer på noe, hjelper vi deg gjerne på telefon.

Telefon

Du kan kontakte oss på telefonnummer:
22 07 80 10 (fra utlandet +47 22 07 80 10).

Åpningstider for telefon

Ordinær åpningstid er 09:00 – 14:30 på hverdager.

Hva er status på søknaden?

Vi kan ikke si noe om når akkurat din søknad er ferdig behandlet. Du får beskjed fra Skatteetaten i foretakets meldingsboks i Altinn.

Tips om misbruk

Dersom du har mistanke om misbruk av kompensasjonsordningen kan du tipse Skatteetaten anonymt.

Klage på vedtak du har mottatt

Et vedtak er brevet foretaket får i Altinn etter at søknaden er behandlet. Her står det om – og eventuelt hva – tilskuddet er. Dersom du har mottatt et vedtak og ikke er enig i det, må du sende oss en klage på vedtaket. Du trenger vedtaksnummeret når du skal sende klagen.