Hjelp og kontakt

Finn ut hvordan du kontakter oss hvis du har spørsmål.

Finn svar på kompensasjonsordning.no

Mange lurer på dette:

Hvis du ikke finner svar eller lurer på noe, hjelper vi deg gjerne på telefon.

Telefon

Du kan kontakte oss på telefonnummer:
22 07 80 10 (fra utlandet +47 22 07 80 10).

Åpningstider for telefon

Ordinær åpningstid er 09:00 – 15:30 på hverdager.

Hva er status på søknaden?

Vi kan ikke si noe om når akkurat din søknad er ferdig behandlet. Du får beskjed fra Skatteetaten i foretakets meldingsboks i Altinn.

Tips om misbruk

Dersom du har mistanke om misbruk av kompensasjonsordningen kan du tipse Skatteetaten anonymt.

Klage på vedtak du har mottatt

Et vedtak er brevet foretaket får i Altinn etter at skattekontoret har behandlet søknaden.

Her står det om foretaket har fått tilskudd og tilskuddets størrelse.

Dersom foretaket ikke har fått tilskudd, vil grunnen til dette fremgå av brevet.

Dersom du har mottatt et vedtak og ikke er enig i det, må du sende oss en klage på vedtaket. Du trenger vedtaksnummeret når du skal sende klagen.